SEPAY is een grote onafhankelijke aanbieder van elektronische betaaldiensten in Nederland. Wij bestaan sinds 2005 en zijn in het bezit van een vergunning als betaalinstelling waarmee wij onze diensten en producten in heel Europa kunnen aanbieden. Wij leveren betaalautomaten en transactiediensten. Onze missie is het optimaliseren van het betalingsverkeer van onze klanten door het ontwikkelen en leveren van veilige, efficiënte en voordelige elektronische betaaldiensten in een totaaloplossing.

Voor de uitbreiding van ons servicedesk team zoeken wij een:

Servicedesk Medewerker

voor 40 uur per week

 

Wat ga jij doen als Servicedesk Medewerker bij SEPAY?

Ben jij communicatief vaardig en servicegericht? Vind je leuk om klanten te helpen? Ben je stressbestendig en vind je het leuk om mee te bewegen met de dynamiek van een jonge organisatie? Dit is je kans om aan de slag te gaan als Servicedesk Medewerker bij SEPAY en onderdeel uit te maken van het belangrijke Servicedesk team. Je kan voor 40 uur per week aan de slag voor een termijn van minimaal een jaar binnen de grootste onafhankelijke aanbieder van elektronische betaaldiensten in Nederland.

Als Servicedesk Medewerker bij SEPAY kom jij terecht in het Servicedesk team. Je bent telefonisch, dan wel via elektronische middelen, het eerste contactpunt voor klanten die inhoudelijke vragen hebben of technische problemen ervaren. Door middel van de Servicedesk zorgen we voor een optimale service aan klanten bij vragen, klachten of storingen.

Wat kun je verwachten van SEPAY?

Jij gaat aan de slag als Servicedesk Medewerker bij SEPAY in Den Haag. SEPAY bedient haar klanten met transactie diensten, debet en credit transacties, het leasen, kopen of korte termijn huren van zowel mobiele als vaste pinautomaten en het verzorgen van de volledige verwerking van deze transacties, inclusief de rapportages hiervan. Jij komt terecht in het Servicedesk team, waarbij je een belangrijke schakel wordt tussen verschillende afdelingen in de organisatie.

Wat bieden wij?

Werken als Servicedesk Medewerker bij SEPAY levert jou het volgende op:

Uitstekende arbeidsvoorwaarden en een enthousiast team met 20 collega’s;
Een 40-urige werkweek;
Een contract voor minimaal een jaar, met daarna de mogelijkheid voor een vast contract;
Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
Een prachtige werkplek in het centrum van Den Haag.

Wat vragen wij?

Je bent sociaal en communicatief vaardig;
Je bent servicegericht en vindt het prettig om alles tot in de puntjes te verzorgen;
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
Jij beschikt over een MBO werk en denk niveau.

Ervaring:

  • Klantenservice: 1 jaar (Vereist)

Taal:

  • Engels (Vereist)
  • Nederlands (Vereist)

Thuiswerken:

  • Nee

Hoe kun je solliciteren?

Wil jij graag werken als Servicedesk Medewerker bij SEPAY in Den Haag? Klik op de sollicitatiebutton en vul in een paar korte stappen het sollicitatieformulier in of mail uw motivatie met CV naar vacature@sepay.nl.

Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met Thomas Eggen op telefoonnummer 070-3110766.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

 

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Meer informatie over onze organisatie kun je vinden op onze website www.sepay.nl