Belangrijk! Uw betaalautomaat stopt met functioneren als uw betaalautomaat geen update heeft gehad!

SEPAY gaat een wijziging doorvoeren in de afhandeling van de betalingen van uw betaalautomaat. Deze wijziging vereist een update van de configuratie van uw betaalautomaat. Om te voorkomen dat uw betaalautomaat geen transacties meer kan doen is het zaak dat u z.s.m. deze update doorvoert. Deze noodzakelijke update moet u binnen de komende 5 werkdagen doorvoeren anders kan uw betaalautomaat geen betalingen meer uitvoeren!

Uitvoeren update voor de SEPAY Mobiel Plus en SEPAY Vast Plus

Deze configuratie update moet handmatig doorgevoerd worden. Let op! Van de dag dat u de update doorvoert worden de transacties van deze specifieke dag in twee delen op uw rekening gestort. Dit omdat wij met deze update ook wisselen van bank. Houdt u rekenening met een doorlooptijd van ongeveer 15 minuten.

Indien u gebruik maakt van periode totalen/rapportage adviseren wij u eerst de periode totalen uit te draaien zodat u niets mist in uw rapportages.

De SEPAY Vast Plus en SEPAY Mobiel Plus

Stappen voor het uitvoeren van de update

  1. Druk op de menu
  2. Selecteer Technisch menu en druk op de OK
  3. Selecteer Update en druk op de OK
  4. De betaalautomaat zal de update downloaden. U ziet een laadbalk lopen. Het downloaden zal bij een vaste betaalautomaat ongeveer 2 minuten duren en bij een mobiele betaalautomaat ongeveer 8 a 10 minuten duren.

Indien de Update mislukt verzoeken we u contact op te nemen met onze servicedesk op het telefoonnummer 088-4262700.

Controleer of de update succesvol is uitgevoerd.

  1. Voer een transactie van €0,01 uit.
  2. Controleer of het kassanummer op de bon begint met PY

Na de update heeft uw betaalautomaat een Kassanummer dat begint met PY, u kunt dit op de transactiebon terugvinden. Indien het kassanummer niet met PY begint verzoeken wij u contact op te nemen met onze servicedesk op het telefoonnummer 088-4262700.