De SEPAY Vast Plus en SEPAY Mobiel PlusOnze laatste update staat voor u klaar (versie 1.1.33)

We hebben een nieuwe software release voor de vaste en mobiele (Ingenico) pinautomaten klaargezet. Aangezien er nog diverse versies van onze software “in het veld” staan, controleer eerst uw huidige software versie.

Hoe controleer ik mijn software-versie?

Neem uw pinautomaat en voer de volgende actie uit:

  1. Druk op de F toets
  2. Druk op 1-GPAxxxxxxx (LET OP: dit kan soms 2 zijn i.p.v. 1!)
  3. Druk op 1-Info
  4. Druk op 0-App Version
  5. Noteer de versie die u in beeld ziet (1.1.30 of 1.1.31 of 1.1.33)
SEPAY-tweede-bon_download_config

Versie GPA 1.1.30

  1. Druk op F
  2. Druk op 1-GPAS… (LET OP: dit kan soms 2 zijn i.p.v. 1!)
  3. Druk op 2-Call TMS

De betaalautomaat print een bon met bevestiging als het goed is gegaan en een bon met een foutcode als het niet is gelukt. Als het de eerste keer niet meteen is gelukt, graag nog 2 keer proberen. Als het na 3 keer niet is gelukt, graag contact opnemen met onze heldpesk.

Zodra het gelukt is, dient u minimaal 30 minuten te wachten en voer dan nogmaals deze stap uit:

  1. Druk op F
  2. Druk op 1-GPAS… (LET OP: dit kan soms 2 zijn i.p.v. 1!)
  3. Druk op 2-Call TMS

De betaalautomaat print een bon met bevestiging als het goed is gegaan en een bon met een foutcode als het niet is gelukt.

Zodra het gelukt is, dient u minimaal 30 minuten te wachten met het uitvoeren van onderstaande stappen:

  1. Druk op MENU
  2. Druk op 5-TECHNISCH MENU
  3. Druk op 0-UPDATE

Hierna zal op de betaalautomaat de extra OK bij een transactie verdwenen zijn, waaruit kan worden afgeleid dat de betaalautomaat de laatste versie heeft.

Versie GPA 1.1.31

  1. Druk op F
  2. Druk op 1-GPAS… (LET OP: dit kan soms 2 zijn i.p.v. 1!)
  3. Druk op 2-Call TMS

De betaalautomaat print een bon met bevestiging als het goed is gegaan en een bon met een foutcode als het niet is gelukt. Als het de eerste keer niet meteen is gelukt, graag nog 2 keer proberen. Als het na 3 keer niet is gelukt, graag contact opnemen met onze helpdesk.

Zodra het gelukt is, dient u minimaal 30 minuten te wachten met het uitvoeren van onderstaande stappen:

  1. Druk op MENU
  2. Druk op 5-TECHNISCH MENU
  3. Druk op 0-UPDATE

Hierna zal op de betaalautomaat de extra OK bij een transactie verdwenen zijn, waaruit kan worden afgeleid dat de betaalautomaat de laatste versie heeft.

Versie GPA 1.1.33

Uw betaal automaat is in principe up to date. Indien u nog steeds de extra OK bij een transactie heeft dient u nog een download uit te voeren om de laatste configuratie te laden.

  1. Druk op MENU
  2. Druk op 5-TECHNISCH MENU
  3. Druk op 0-UPDATE

Hierna zal op de betaalautomaat de extra OK bij een transactie verdwenen zijn, waaruit kan worden afgeleid dat de betaalautomaat de laatste versie heeft.

Problemen met de update?

Lukt het niet om uw automaat te updaten of u wilt ondersteuning hierbij? Neem contact met onze helpdesk op via telefoonnummer 088-42 62 700 of via e-mail: info@sepay.nl.

Langer dan 3 maanden huren? Dat kan!

We hanteren een maximale huurtijd van 3 maanden. Wilt u de pinautomaat langer gebruiken, dan is dit mogelijk. U start met het huren van een pinautomaat met een looptijd van 3 maanden. Tot deze drie maanden is dit een normale huurperiode.

Wilt u een pinautomaat langer dan 12 maanden huren? Dan kunt u beter leasen.

Tarieven

Omschrijving
Maandelijks
Abonnement
SEPAY Vast€ 47,50
SEPAY Vast Duo€ 60,00
SEPAY Mobiel€ 47,50
SEPAY Mobiel Wifi€ 60,00
SEPAY Mini€ 35,00
Transactietarief: € 0,18

Voorbeeld

Een ondernemer wil voor 7 maanden een mobiele pinautomaat (SEPAY Mobiel) huren. Dat kan, de eerste 3 maanden zal op basis van normale huur zijn met een periode van 3 maanden. Na 3 maanden wordt dit contract automatisch verbroken en wordt de huurperiode tezamen met de gemaakte transacties afgerekend. De pinautomaat blijft bij deze ondernemer, maar de resterende 4 maanden zal deze worden voortgezet onder een tijdelijke lease overeenkomst. Deze wordt maandelijks gefactureerd.

Wat gebeurt er na 3 maanden?

Na drie maanden verbreken we de huurovereenkomst en wordt deze voortgezet binnen een lease-constructie die iedere maand opzegbaar is. De betaalde borg wordt verrekend en u wordt maandelijks gefactureerd voor deze lease-overeenkomst.