Reserver Simkaart header

Reserve Simkaart

Iedere klant met een mobiele SEPAY betaalautomaat ontvangt (binnenkort) een extra simkaart, inclusief een hoesje. Deze simkaart dient als reserve van uw huidige simkaart (gooi de originele simkaart NIET weg!). Hiermee willen wij onze dienstverlening verbeteren door een extra mogelijkheid te bieden bij een communicatiestoring. Mocht er geen verbinding zijn met uw huidige sim, dan kunt u de reserve sim plaatsen in uw betaalautomaat. Deze simkaart is 100% KPN en staat helemaal los van de huidige eSims die u momenteel in bezit heeft.

Plaatsen van de reserve simkaart

Zoals gemeld hoeft u uw huidige simkaart dus niet te vervangen. Om de simkaart zit een plastic hoesje (sticker). Deze kunt u plaatsen onder de batterij van uw automaat. Wij hebben drie types mobiele pinautomaten. Hieronder vindt u afbeeldingen van de beste locaties van elk type.

SEPAY Mobiel Plus

SEPAY Mobiel

SEPAY Mini

SEPAY Mobiel Plus - Reserve SimkaartSEPAY Mobiel | WIFI - Reserve SimkaartSEPAY Mini - Reserve Simkaart
Schakel de automaat uit (“Punt” & “CLEAR” toets lang ingedrukt houden) en draai deze om. Verwijder de achterklep. Het beste kunt u hem rechts-onder de batterij plaatsen.
Instructievideo
Schakel de automaat uit (Power on/off toets ingedrukt houden, daarna op “OK” toets drukken) en draai deze om. Verwijder de achterklep. Het beste kunt u hem links-onder de batterij plaatsen.
Instructievideo
Schakel de automaat uit (Power on/off toets ingedrukt houden, daarna op “OK” toets drukken) en draai deze om. Verwijder de achterklep en verwijder de batterij. Het beste is om deze rechtsonderin van de ruimte te plaatsen.
Instructievideo

Geen verbinding met mobiele netwerk

Mocht de verbinding (voor langere tijd) wegvallen op het mobiele netwerk, dan is dit te herkennen aan de volgende symptomen. Na het starten van een transactie duurt het lang (“EVEN GEDULD AUB” tot 1 minuut) en dan worden er foutmeldingen gegeven. Waaronder “CONFIGURATION ERROR” en “CONNECT FAILED”.  Wij adviseren als eerste de terminal opnieuw op te starten. Als dat niet het gewenste resultaat geeft, dan kunt u gebruik maken van de reserve Simkaart.

Voordat u de simkaart verwijdert, kijk goed in welke simkaartslot deze zich bevindt. Verwijder de originele simkaart uit de automaat en vervang deze door de reserve simkaart. Stop de sim die u eruit haalt in het hoesje waar de reserve sim in zat, want een volgende keer kan juist het plaatsen van die sim de oplossing bieden voor een probleem in het mobiele netwerk.

Continuïteit

Wij werken continu aan verbeteringen van onze automaten en dienstverlening. Wij hebben op veel zaken invloed, behalve de verbinding tussen de pinautomaat en onze server, Hiervan zijn wij afhankelijk van derde partijen. Door een extra sim mee te sturen, bieden we meer zekerheid op het gebied van mobiele communicatie, aangezien beide sims van een andere partij zijn.

Wij wensen u veel betaalplezier toe!

Gratis Pinskin

SEPAY Pinautomaten - Siliconen beschermhoezen - pinskins
00
Months
00
Days
00
Hours
00
Minutes
00
Seconds

Actie is bijna voorbij...

Langer dan 3 maanden huren? Dat kan!

We hanteren een maximale huurtijd van 3 maanden. Wilt u de pinautomaat langer gebruiken, dan is dit mogelijk. U start met het huren van een pinautomaat met een looptijd van 3 maanden. Tot deze drie maanden is dit een normale huurperiode.

Wilt u een pinautomaat langer dan 12 maanden huren? Dan kunt u beter leasen.

Tarieven

Omschrijving
Maandelijks
Abonnement
SEPAY Vast€ 47,50
SEPAY Vast Duo€ 60,00
SEPAY Mobiel€ 47,50
SEPAY Mobiel Wifi€ 60,00
SEPAY Mini€ 35,00
Transactietarief: € 0,18

Voorbeeld

Een ondernemer wil voor 7 maanden een mobiele pinautomaat (SEPAY Mobiel) huren. Dat kan, de eerste 3 maanden zal op basis van normale huur zijn met een periode van 3 maanden. Na 3 maanden wordt dit contract automatisch verbroken en wordt de huurperiode tezamen met de gemaakte transacties afgerekend. De pinautomaat blijft bij deze ondernemer, maar de resterende 4 maanden zal deze worden voortgezet onder een tijdelijke lease overeenkomst. Deze wordt maandelijks gefactureerd.

Wat gebeurt er na 3 maanden?

Na drie maanden verbreken we de huurovereenkomst en wordt deze voortgezet binnen een lease-constructie die iedere maand opzegbaar is. De betaalde borg wordt verrekend en u wordt maandelijks gefactureerd voor deze lease-overeenkomst.