Volledig overzicht binnen Mijn SEPAY
Standaard (en gratis) beschikbaar voor onze klanten
Maar Mijn SEPAY bevat meer, namelijk:
- Gebruiksvriendelijke rapportage over uw pingebruik;
- Alle transacties binnen een duidelijk overzicht;
- Uw persoonlijke of bedrijfsgegevens aanpassen;
- Functionaliteiten op uw pinautomaten wijzigen;
- Overzicht van uw facturen.
Duidelijk dashboard
Een gebruiksvriendelijk dashboard, die direct inzicht geeft welke tijden er het meest en vaakst wordt betaald per pin. Dit helpt u met betrekking tot planning en inzetten van personeel.Naast het dashboard zijn er veel functies die kunnen worden geraadpleegd. De populairste is het transactieoverzicht.
Transactieoverzicht
Omzet is wel de meest belangrijke factor van een ondernemer. Daarom maken we het eenvoudig. Geen gedoe met fysieke kopie bonnen van elke pintransactie, maar gewoon een duidelijk en helder overzicht van alle transacties. Gebruik de sneltoetsen voor de omzet van vandaag, gisteren etc. of selecteer een datumreeks.
U kunt elke transactie apart bekijken of gebruik maken van de totalen. Deze worden per dag en per pinautomaat weergegeven en uiteraard het eindtotaal van de geselecteerde periode.
Exporteren naar boekhoudsystemen
Door de exportfunctie is het mogelijk om de selectie te exporteren naar een PDF, Excel en CSV bestand. Dit bestand kan worden geïmporteerd door de meeste boekhoudpakketten. Ideaal voor de kwartaal- / jaarafsluiting. Maakt u gebruik van factuur(nummers) en wilt deze koppelen aan uw pinbetaling? Zet de betaalreferentie aan, dan wordt deze gekoppeld in het overzicht.
Instellingen op pinautomaat wijzigen
Binnen Mijn SEPAY kunnen een aantal onderdelen worden gewijzigd op de pinautomaat. De meest gebruikte functies, hebben we onder elkaar gezet van meest populair naar minst:
- Uitzetten tweede bon;
- Bonteksten aanpassen;
- Betaalreferentie aan/uitzetten;
- Uit/aanzetten acceptatie van creditcards.
Persoonlijke of Bedrijfsgegevens wijzigen
Naast aanpassingen en inzicht bieden, dient Mijn SEPAY ook voor het wijzigen van persoonlijke of bedrijfsgegevens. Deze gegevens zijn vrij aan te passen, mits deze niet ‘greyed out’ zijn. Deze gegevens hebben te maken met gekoppelde gegevens waarmee u (ooit) de inschrijving heeft verricht. Hiervoor dienen additionele documenten worden overlegd. Dit verricht u binnen het kopje “Wijziging Doorgeven“Handleiding en instructievideo’s
Bovenstaande stappen (en meer) hebben we beschreven in een eenvoudige handleiding en zijn beschikbaar in onderstaande instructievideo’s.