Veelgestelde vragen voor het aanschaffen van een pinapparaat
Wanneer ontvang ik mijn pinautomaat?
Indien uw bestelling volledig (en correct) bij ons binnen is voor 14:00 uur, dan heeft u deze de volgende werkdag in huis.
Hoe werkt de bestelprocedure?
Via de direct bestellen knop(pen) komt u in onze webshop. Selecteer daar het model, abonnementsvorm en eventueel een transactiebundel en vervolg de stappen. Op de laatste pagina wordt een overeenkomst (geautomatiseerd) opgemaakt en deze kan getekend worden geupload, tesamen met ondersteunde documenten.
Welk transactiebundel past het best bij mij?
Kies altijd een bundel waar u zeker overheen gaat. De prijs per transactie is zowel binnen als buiten de bundel hetzelfde tarief. U kunt maandelijks uw bundel wijzigen voor de maand erop.
Moet ik nog iets instellen voor gebruik?
Nee, u hoeft niets in te stellen. De pinautomaat is direct klaar voor gebruik bij ontvangst.
Wanneer worden de transactiegelden overgemaakt?
Uw pinomzet wordt elke werkdag naar u overgemaakt. De omzet van vrijdag, zaterdag en zondag, worden gebundeld in één overboeking op maandag. Al uw transacties kunt u terugvinden binnen uw persoonlijke pagina binnen Mijn SEPAY.
Zijn er nog additionele kosten naast mijn abonnement en transacties?
Nee, er zijn geen verborgen kosten. Alle kosten zijn meegenomen binnen het abonnement, bijvoorbeeld het data-abonnement bij een mobiele pinautomaat is inbegrepen. SEPAY gelooft niet in verborgen abonnementskosten!