Op de pagina van onze klantenservice kunt u de actuele status zien van eventuele storingen aan de pinautomaten of aan het netwerk van KPN of Vodafone. Is er geen storing bekend, maar ondervindt u desondanks hinder? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uiteraard vindt u op de pagina over onze klantenservice ook handleidingen van onze pinautomaten en formulieren om een wijziging door te kunnen geven.

Storingen

Alles staat op groen, geen storingen bekend

Referenties

Bekijk de handleidingen van de oude en nieuwe SEPAY pinautomaten.

Naar de handleidingen

Heeft u een vraag over de pinautomaten of diensten van SEPAY? We helpen u graag verder op deze pagina of op onze uitgebreide pagina met veelgestelde vragen.

Hoe snel kan ik de pinautomaat gebruiken?

Nadat wij van u het (online) inschrijfformulier, een geldige kopie van uw legitimatiebewijs, een kopie van uw bankafschrift (niet ouder dan drie maanden) en een exemplaar van uw KvK gegevens (niet ouder dan zes maanden) hebben ontvangen, ontvangt u na goedkeuring van de order binnen twee werkdagen de pinautomaat. Deze is direct gereed voor gebruik. Voor de SEPAY Vaste pinautomaten dient u te beschikken over een bedrade internetverbinding. Voor de SEPAY Mobiel WiFi heeft u een bestaande WiFi-verbinding nodig.

Berekent mijn bank bankkosten over de transacties?

Nee, u betaalt aan uw bank geen transactiekosten. De SEPAY-tarieven zijn inclusief de bankkosten en transactieverwerking.

Meer veelgestelde vragen