Gebruikersnaam
Wachtwoord vergeten
Loading

 

Service

SEPAY kent

  • Service & Onderhoud Standaard (inclusief)
  • Service & Onderhoud Plus (optioneel)

 

Het Plus contract heeft de Standaard Services inclusief en als extra’s de ophaal- en omwissel services.

 

In de maandelijkse abonnementskosten die u betaalt zijn de Standaard service- en onderhoudskosten verwerkt.

Indien gewenst kunt u additioneel nog een Plus Servicecontract afsluiten.

 

 

Service en Onderhoud Standaard (inclusief bij uw abonnement)

Helpdesk

In het geval van een storing kunt u contact opnemen met onze Helpdesk.

Onze medewerkers en technische support zullen in overleg met u de aard van verstoring vaststellen en waar mogelijk oplossen.

 

Als de storing niet telefonisch kan worden verholpen dan dient de betaalautomaat of een onderdeel hiervan te worden onderzocht en daar waar noodzakelijk gerepareerd.

 

Spare (onderdeel)

Als het een onderdeel (batterij of een lader) zou betreffen dan ontvangt u per bezorgdienst een vervangend onderdeel.

Het defecte en vervangen onderdeel dient u aansluitend retour te sturen.

De bezorgservice geldt van maandag tot en met vrijdag en vindt plaats op de dag na het melden van de verstoring (indien deze voor 14:00u is gemeld). 

 

Repair (reparatie)

Indien de betaalautomaat onderzocht/gerepareerd moet worden dan dient u deze naar SEPAY op te sturen.

Onderzoek zal uitwijzen of wij de betaalterminal kunnen repareren of dienen te vervangen door een gelijkwaardige.

Na ontvangst door SEPAY zal de betaalautomaat binnen 5 werkdagen bij u retour worden bezorgd.

 

Optionele services bij Standaard Service en Onderhoud

Aan onderstaande optionele services zijn kosten verbonden.

 

Ophaalservice

Indien u de betaalautomaat niet zelf wenst te versturen maar wilt laten ophalen dan kiest u voor de ophaalservice.

De ophaalservice geldt van maandag tot en met vrijdag en vindt plaats op de dag na het melden van de verstoring (indien deze voor 17:30u is gemeld). De kosten voor de ophaalservice bedragen € 13,-.

 

Omwisselservice (swap)

U krijgt direct een werkende betaalautomaat toegezonden en dient de defecte betaalautomaat binnen 14 dagen retour te sturen aan SEPAY (gratis retourlabel is bijgevoegd).

Indien voor 14:00u gemeld dan ontvangt u de volgende dag de nieuwe betaalautomaat. De kosten voor deze omwisselservice bedragen € 36,-

 

Hierbij geldt:
- Op werkdagen voor 14:00u gemeld, de volgende dag bezorgd (ook op zaterdag).
- Bezorging van een vervangende betaalautomaat vindt plaats tussen 09:00u en 18:00u.
- De defecte betaalautomaat dient binnen twee weken retour te zijn ontvangen door SEPAY.
- Indien in overleg met de Helpdesk is gebleken dat een betaalautomaat defect is en zal worden vervangen dan dient de defecte

   betaalautomaat aansluitend te worden uitgezet. Als de te vervangen betaalautomaat niet wordt uitgezet zal dit tot storingen

   kunnen leiden bij de vervangautomaat. Kosten gerelateerd aan het opheffen van deze storingen c.q. het wederom

   verstrekken van een vervangende betaalautomaat zijn voor rekening van de klant.
- Voor een gegarandeerde bezorging op zaterdag kan mogelijk een toeslag van toepassing zijn.
 

Koerier / monteurservice

Voor spoedbezorgingen op dezelfde dag of de dag er na zijn er diverse mogelijkheden. In de regel bedragen de kosten voor deze service € 140,- op werkdagen en € 190,- op zaterdagen. Neemt u contact op met de Helpdesk voor nadere afstemming.

 

 

Service en Onderhoud Plus

Voor dit niveau van Service en Onderhoud zijn naast de Standaard Services ook de afhaaldiensten en omwisseldiensten inclusief.

De maandelijkse kosten voor een Plus Contract bedragen € 5,05 per betaalautomaat.

 

U sluit een Plus contract af voor de gelijke duur van uw Lease / Koop abonnement.

 

Koerier / monteurservice

Voor spoedbezorgingen op dezelfde dag of de dag er na zijn er diverse mogelijkheden. In de regel bedragen de kosten voor deze service € 140,- op werkdagen en € 190,- op zaterdagen.

 

Algemeen: Helpdesk

SEPAY is 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar!

 

Onze Helpdesk is geopend van maandag tot en met vrijdag  tussen 08:00u – 20:00u en op zaterdag van 09:00u-17:00u.

 

Buiten de reguliere openingstijden heeft u de mogelijkheid om in het geval van een urgente verstoring een bericht achter te laten. Er wordt dan zo spoedig als mogelijk contact met u opgenomen.

 

Service & Onderhoud bij Huur terminals

Indien u een betaalautomaat gehuurd heeft dan is "Service & Onderhoud Standaard' in de huurprijs verwerkt.

 

U heeft verder nog de mogelijkheid om optioneel een " 24 uur service"  af te sluiten. In dit geval van een storing heeft uiterlijk binnen 24 uur een vervangende exemplaar. Voor de kosten van de " 24 uur service" verwijzen wij u naar de Tarievenlijst.

 

Tarieven

Voor de meest actuele tarieven verwijzen wij naar de Tarievenlijst.

 

Op al onze overeenkomsten / aanbiedingen zijn de Algemene Voorwaarden SEPAY van toepassing.  Alle genoemde tarieven zijn exclusief BTW.

 

Algemeen: storingen

Informatie over de meest voorkomende verstoringen en de instructies tot het verhelpen hiervan vindt u ook terug op onze website en indien u reeds klant bij ons bent op uw 'Mijn SEPAY' pagina.